PYTANIA NA KOLOKWIUM - BADANIA MARKETINGOWE Definicja badań marketingowych. Przykłady badań marketingowych. Kiedy badania marketingowe są konieczne. Kiedy nie prowadzimy badan marketingowych. Efekty badań marketingowych. Najważniejsze pytania w badaniach marketingowych. Elementy systemu informacji marketingowej. Cechy efektywnego systemu informacji marketingowej Badania rynkowe. Podział badań marketingowych. Pytania na różnych etapach procesu badawczego w badaniach marketingowych. Etapy badań marketingowych. Wtórne i pierwotne źródła informacji. Metody zbierania danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych. Metody ilościowe a metody jakościowe. Wskaźniki stosowane w badaniach marketingowych. Ankiety - rodzaje, zasady i etapy budowy. Metody panelowe. Wywiady - klasyfikacja wybór. Wady i zalety narzędzi pomiarowych. Metody projekcyjne. Pomiary fizjologiczne. Metody obserwacji. Eksperymenty rynkowe. Typowe błędy badań.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (1)
emir napisał(a):
2016-01-13 16:25:48
hujowa