Ekonomika - wykłady - Borowiecki
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Ekonomika
, socjalny) otoczenie wewnętrzne (pracownicy, kadra zarządzająca, kultura organizacji) CECHY OTOCZENIA...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
, socjalny) otoczenie wewnętrzne (pracownicy, kadra zarządzająca, kultura organizacji) CECHY OTOCZENIA...
, socjalny) otoczenie wewnętrzne (pracownicy, kadra zarządzająca, kultura organizacji) CECHY OTOCZENIA...
badań, uznały umiejętne zarządzanie kulturą organizacyjną. Na pierwszy rzut oka wydaje się to niemal...
pracowników z organizacji; główny instrument zarządzania- kultura organizacyjna; częściowe wykorzystanie...
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ Bell - teoria społeczeństwa postindustrialnego (cztery stopnie rozwoju od momentu pojawienia się ludzkości na ziemi (2-4 mln lat temu): - preagrarny z dominacją zbieractwa i myślistwa, - agrarny z gospodarką rolną i obróbką metali, - industrialny (od pocz. XIX w.) z produkcj...
szczebla zarządzania Kultura posłuszeństwa Formalna hierarchia Autokratyczne zarządzanie Ograniczona...
z infrastrukturą (sieć komputerowa), rozmiary i rodzaje posiadanych zasobów, procesy zarządzania kulturą...
przywództwa, Luka zarządzania kultura organizacyjna, system komunikacji itp. Nowe zadania i procedury… Brak...
...Co to jest centralizacja? Centralizacja to działanie oznaczające zwiększenie liczby szczebli zarządzania oraz zmniejszenie rozpiętości kierowania Jakie zasady charakteryzują stopień centralizacji? Stopień centralizacji (dec...
Funkcje zarządzania Planowanie Sposoby rozumienia strategii Popularne metody analizy strategicznej elementy strategii (wg modelu K. Obłója) Organizowanie - struktura jako podstawowe narzędzie organizowania Projektowanie struktury organizacji Motywowanie Kontrolowanie Kultura o...