Walentynki - strona 2

note /search

Hotel Lubicz - projekt

  • Uniwersytet Gdański
  • Strategie konkurencji
Pobrań: 1792
Wyświetleń: 2814

do nich: - Walentynki 2 dni (1 nocleg): 216zł/os. - wSPAniałe Walentynki we Dwoje - 3 dni (2 noclegi): 648zł/os...

Marketing w handlu i usługach - Formy wymiany, wady i zalety

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 252
Wyświetleń: 2835

Informacje zawarte w notatce to: handel, dystrybucja, szczeble obrotu towarowego, handel detaliczny, handel stacjonarny skoncentrowany, marketing w handlu i usługach, cykl życia usługi,strategia penetracja, system franchisingu, sprzedaż osobista, podstawowe cechy usług, układ kalkulacyjny, obró...

Psychologia reklamy i marketingu-wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychologia marketingu i reklamy
Pobrań: 686
Wyświetleń: 3535

Wykład 1 Psychologia reklamy i marketingu, podstawowe pojęcia i definicje Reklama i marketing - definicje Marketing to ciąg powiązanych działań w celu zaspokojenia potrzeb ludzi i realizacji zamiarów producentów dóbr i usług. To szczegółowa wiedza o efektywności w manipulacji produktem, ceną, spo...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 630
Wyświetleń: 2786

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...