Walentynki - strona 2

Analiza marketingowa studia fotografii

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Katarzyna Kreczmańska-Gigol
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 49
Wyświetleń: 644

np. Mikołaj, Walentynki, Dzień Dziecka itd, -strona internetowa ,panorama firm, książka telefoniczna...

Hotel Lubicz - projekt

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Wioletta Dryl
  • Strategie konkurencji
Pobrań: 441
Wyświetleń: 1848

do nich: - Walentynki 2 dni (1 nocleg): 216zł/os. - wSPAniałe Walentynki we Dwoje - 3 dni (2 noclegi): 648zł/os...

Hippisi i inne grupy kontrkultury

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Mirosław Ustrzycki
Pobrań: 126
Wyświetleń: 2331

na ulicach, publicznym czytaniu poezji, śpiewaniu piosenek o tematyce pacyfistycznej. Walentynki 1967 r...

Marketing w handlu i usługach - Formy wymiany, wady i zalety

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 182
Wyświetleń: 2737

Informacje zawarte w notatce to: handel, dystrybucja, szczeble obrotu towarowego, handel detaliczny, handel stacjonarny skoncentrowany, marketing w handlu i usługach, cykl życia usługi,strategia penetracja, system franchisingu, sprzedaż osobista, podstawowe cechy usług, układ kalkulacyjny, obró...

Psychologia reklamy i marketingu-wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychologia marketingu i reklamy
Pobrań: 448
Wyświetleń: 2856

Wykład 1 Psychologia reklamy i marketingu, podstawowe pojęcia i definicje Reklama i marketing - definicje Marketing to ciąg powiązanych działań w celu zaspokojenia potrzeb ludzi i realizacji zamiarów producentów dóbr i usług. To szczegółowa wiedza o efektywności w manipulacji produktem, ceną, spo...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 413
Wyświetleń: 2394

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...