Projekt zaliczeniowy
STRATEGIE KONKURENCJI
Hotel Lubicz **** Wellness & SPA jest to luksusowy hotel w Ustce - letniej stolicy Polski. Położony jest zaledwie parę minut drogi od piaszczystej plaży. Jest to idealne miejsce na relaks dla osób ceniących komfort i wysoką jakość obsługi. Jest to hotel czterogwiazdkowy składający się z 55 komfortowo urządzonych pokoi, restauracji serwującej potrawy kuchni polskiej, nowoczesnego centrum Wellness & SPA i przytulnego krytego basenu, gdzie bardzo szybko można zregenerować siły. Na hotelowych gości czekają także gabinety odnowy biologicznej, w których nawet krótka wizyta każdemu poprawi samopoczucie. W hotelu można także organizować szkolenia, seminaria, konferencje, spotkania biznesowe, a także uroczystości rodzinne oraz firmowe w oferowanej Sali konferencyjnej. Hotel Lubicz **** Wellness & SPA to miejsce, gdzie czas płynie wolniej, miejsce gdzie każdy gość traktowany jest indywidualnie. To miejsce, w którym klienci mają przekonać się, co naprawdę znaczy polska gościnność.
Rynek na którym działa firma: Hotel położony jest w Ustce w powiecie słupskim w województwie pomorskim. Z racji swojego położenia do hotelu przyjeżdżają nie tylko goście z pobliskich województw na północy Polski jak również z całego kraju. Obecnie Ustkę możemy nazwać letnią stolicą Polski - miejsce to jest również atrakcyjne dla turystów z zagranicy. Rynek na którym działa Hotel Lubicz jest bardzo dynamiczny. Wraz z nowościami jakie można wykorzystać dla poprawy wygody gości, hotele wyprzedzają się w coraz to bogatszej ofercie. Nie liczy się już tylko ładny i komfortowy wygląd pokoju, ale również atrakcje dodatkowe takie jak Welles, Spa, darmowy Internet czy udogodnienia dla rodzin z małymi dziećmi. Istotne są również możliwości ugoszczenia firm. Dlatego też są również oferowane sale konferencyjne oraz atrakcyjne cenowo pobyty dla większych grup zorganizowanych. Zasię g działalności Hotelu Lubicz jest nie tylko krajowy ale również zagraniczny. Hotel nastawiony jest na innowacyjność. Dzięki swojej bogatej ofercie oraz indywidualnemu podejściu do klienta, jest atrakcyjny nie tylko dla klienta indywidualnego ale również biznesowego. Przede wszystkim stawia na zadowolenie klienta oraz jego satysfakcję z pobytu w hotelu. Dzięki dobrej renomie częstymi klientami są również goście z zagranicy, którzy przyjeżdżają w celach biznesowych jak również wypoczynkowych.
(…)
… bezpośrednio klientom, rozliczenia natychmiastowe kartą płatniczą, oferty tańszych przedsiębiorstw, wyższy standard obsługi za niższą cenę, oszczędność w kosztach dojazdu do i z miejsca docelowego podróży, możliwość zamówienia drogą elektroniczną np. poprzez email, bądź system rezerwacji bezpośrednio przez stronę internetową hotelu.
4. Promocja
1)Reklama
Informacje o hotelu można znaleźć na wielu serwerach internetowych zajmujących się tematyką wypoczynku i turystyki. Zaliczyć do nich można: nocowanie.pl, eholiday.pl, hotele-restauracje.pl, czy spa24.pl. Ważne jest także, że zastosowano dobre pozycjonowanie marki w wyszukiwarkach internetowych. Reklama nie ogranicza się jednak tylko do Internetu, gdyż można ją znaleźć w czasopismach branżowych, a także tworzonych przez hotel broszurach.
2)PR
Hotel Lubicz dba…
… miasta, wyposażony w sale konferencyjne, bilard oraz wspaniała Strefa Royal Spa z kompleksem: basen, jacuzzi, strefa saun.
Przedmiot działalności:
POKOJE
Na gości czeka dwanaście pokoi jednoosobowych, trzydzieści sześć dwuosobowych, sześć o podwyższonym standardzie oraz jeden apartament. Cechą, jaka miała je wyróżnić na rynku i jednocześnie odpowiedzieć na potrzeby potencjalnych klientów jest wysoki…
… poziomu obsługi klientów ma zwiększyć poziom satysfakcji klientów.
Strategie działań na poziomie marketingu mix
1. Produkt
Podstawowym produktem hotelu jest usługa noclegu w jednym z 55 pokoi. Produktem dodatkowym, zwiększającym konkurencyjność hotelu na rynku, są wszelkie usługi wspierające, jakie oferuje potencjalnym klientom, w tym: wykwintna restauracja,
centrum Wellness & Spa,
whisky pub,
sala…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)