Misja i cel hotelu "Lubicz"

Nasza ocena:

3
Pobrań: 1869
Wyświetleń: 7987
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Misja i cel hotelu Misja i cel hotelu

Fragment notatki:


Misją hotelu jest ciągłe doskonalenie jego usług, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami klientów. Hotel stawia sobie za zadanie osiągnięcie miejsca w czołówce reprezentantów rynku hotelarskiego w kategorii hotelów biznesowych. Miejsce w czołówce osiągnąć ch ce poprzez: świadczenie usług na światowym poziomie, zapewnienie bezpieczeństwa klientom, zapewnienie przyjaznej atmosfery w obiekcie. Dzięki temu hotel ten może się rozwijać, przeprowadzać zmiany idące w odpowiednim kierunku, zarazem przynosząc satys fakcjonujące zyski. Cele strategiczne • podniesienie jakości świadczonych usług hotelarskich i dodatkowych • przeszkolenie i zdobycie kwalifikacji przez pracowników hotelu • dążenie do utrzymania i pozyskania nowych gości Cele taktyczne • wzbogaceni e (uatrakcyjnianie) oferty handlowo-usługowej Cele operacyjne • wprowadzenie nowej karty menu w hotelu Przykładową realizację celów strategicznych, taktycznych i operacyjnych przedstawia Rejestr celów Rejestr celów Lp. Tematyka (zakres działań - sk rótowy opis) Proces Poziom do osiągnięcia (wskaźnik) Zakres czasowy Poprzednia wartość Sposób monitorowania Aktualna wartość Osoba Odpowiedzialna Dokumenty związane data 1. Wzbogacenie (uatrakcyjnienie) oferty handlowo - usługowej) poprzez wprowadzenie nowej propozycji do oferty Wprowadzenie do oferty nowej usługi stsn high speed Internet Termin realizacji Operacyjny, 3 miesiące brak Kierownik ds. marketingu i sprzedaży sprawdza czy usługa znalazła się już w ofercie / raz w miesiącu 100% / 31 Marzec 201 2 Kierownik ds. marketingu i sprzedaży Kwit zakupu, Cennik 2. Dążenie do utrzymania i pozyskania nowych klientów poprzez bodźce marketingowe

(…)

… udziału w rynku. Powyższa działalność ma również na celu stworzenie struktury zdolnej do efektywnego stawienia czoła zarówno konsolidującej się konkurencji krajowej , jak i konkurencji zagranicznej. Ujednolicenie i podniesienie efektywności działania sieci dystrybucji usług turystycznych oraz podniesienie poziomu obsługi klientów ma zwiększyć poziom satysfakcji klientów.

... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz