Usługi dodatkowe - strona 21

note /search

Marketing w handlu i usługach - Formy wymiany, wady i zalety

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 252
Wyświetleń: 2835

Informacje zawarte w notatce to: handel, dystrybucja, szczeble obrotu towarowego, handel detaliczny, handel stacjonarny skoncentrowany, marketing w handlu i usługach, cykl życia usługi,strategia penetracja, system franchisingu, sprzedaż osobista, podstawowe cechy usług, układ kalkulacyjny, obró...

Proces segmentacji rynku

  • Politechnika Lubelska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1820

, usługi dodatkowe, kredyt, instrukcja, instalowanie, konserwacja, naprawy 29. Opakowanie. Opakowanie...

Marketing - Segmentacja rynku

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 686

, dostępność punktów usługowych, usługi dodatkowe, kredyty, instalowanie, konserwacja, naprawy, inne. Cykl...

Marketing i jego elementy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 637

, dostępność punktów usługowych, usługi dodatkowe, kredyty, instalowanie, konserwacja, naprawy, inne. Cykl...

Selekcja i dobór pracowników

  • Politechnika Gdańska
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 112
Wyświetleń: 735

pracę jak zło konieczne. Pewnym udoskonaleniem systemu korzystania z usług dodatkowego personelu...

Selekcja pracowników

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzanie kadrami
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1134

pracę jak zło konieczne. Pewnym udoskonaleniem systemu korzystania z usług dodatkowego personelu...

Streszczenie podręcznika Altkorna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1456

MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...