Teoria użyteczności konsumenta - strona 71

note /search

Znaczenie konkurencji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego
Pobrań: 42
Wyświetleń: 952

*Hayek - Znaczenie konkurencji (Krytyka teorii neoklasycznej) 1.Powszechnie: teoria konkurencji...

Międzynarodowe stosunki gospodarcze

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Międzynarodowe Stosunki Gosdpodarcze
Pobrań: 595
Wyświetleń: 4725

najważniesze cechy reżimu prezydenckiego 15) Marks i Engels -> teoria 16) deprywacja krzywej J 17) statystyczna...

Finanse publiczne

  • Finanse
Pobrań: 574
Wyświetleń: 2758

publicznych środków pieniężnych a procesami gospodarowania, procesami społecznymi i politycznymi. Teorie FP...

Teorie motywacji

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1820

podzielona przez koszty poniesione jest większa od 1 wtedy użyteczność zwiększa motywację. Teoria...

Ochrona własności intelektualnej

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Ochrona własności intelektualnej
Pobrań: 987
Wyświetleń: 7420

i usługach - w interesie publicznym, przedsiębiorców oraz klientów, a zwłaszcza konsumentów. Art. 2...