Tchibo

Percepcja marki

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 105
Wyświetleń: 2667

III miejsce Sumy punktów Jacobs 52 36 14 242 Astra 47 22 24 209 Tchibo 12 30 24 120 Nescafe 7 15 17 68...

Wykład - definicja marki, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 910

. Tchibo - Exclusive; Mówimy zatem o strategii wieloproduktowej i wielomarkowej (polega na tym, że firma...

Specyfika firm rodzinnych

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Przedsiębiorczość
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1995

takie marki jak Tchibo, Carrefour, Cargill, BMW. Również w Polsce jest wiele przykładów...

Wykład - marka, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 665

., Tchibo- Exclusive Specyficzne rodzaje marek: -marki rodzajowe- w praktyce chodzi o brak marki...

Targi jako narzędzie PR - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 448

jest wystawa „Świat Kawy” zorganizowana przez Tchibo przy współpracy z Muzeum Etnograficznym. Istotą wystawy...

Biznesplan kawiarni

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Biznes plan
Pobrań: 1358
Wyświetleń: 6328

na rynku firmy Tchibo oraz herbatę równie znanej marki LIPTON); -napojów chłodzących (soki owocowe, napoje...