CRM (Customer Relationship Management) - wykład
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- Podstawy Marketingu
posprzedażnej). CELOWOŚĆ I KORZYŚCI Z WDROŻENIA SYSTEMU OPERACYJNE WYKORZYSTANIE SYSTEMU CRM: Zadania...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
posprzedażnej). CELOWOŚĆ I KORZYŚCI Z WDROŻENIA SYSTEMU OPERACYJNE WYKORZYSTANIE SYSTEMU CRM: Zadania...
Dokumenty w większości papierowe Praca na stanowiskach produkcyjnych raportowana ręcznie System CRM System...
, narzędzia analizy danych, systemy CRM, systemy eksperckie, systemy informacyjne kierownictwa, systemy...
sprzedaży, poprawienia jakości pracy i osiągania zadowolenia klientów z dobrej współpracy. System CRM...
klient - firma stanowią przedmiot systemów CRM. Wspomagają one gromadzenie, przetwarzanie i dostęp...
do sporządzania odpowiednich statystyk wykorzystywanych przy tworzeniu portfela produktów. System CRM powstał...
system CRM. Według Nunamker et al. [1990], idealny problem badawczy nie może być testowany zarówno...
definiującym metody zarządzania kontaktami z klientami. Przez system CRM firma HEUTHES rozumie oprogramowanie...
funkcji (np. system CRM) zewnętrznej firmie, co wymaga nie tylko dobrze skonstruowanych umów...
zastanowić się nad wprowadzeniem zintegrowanego systemu CRM (Customer Relationship Managment), który umożliwi...