Strategia cen - strona 3

Wykład - cena

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Mirosława Barczak
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 847

tam lat, budowanie wizerunku [image'u]. Wybrane strategie przy wprowadzaniu towaru na rynek: strategia cen wysokich...

Metody ustalania cen-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr T. Sosnowski
  • Marketing i reklama
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1918

orientowane na konkurencję Metody kosztowe Strategia cen zorientowanych na popyt - zakłada wysoką cenę...

Wykład - system jakości

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Marek Robert Drzazga
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 490

strategia promocji - promowanie produktu strategia ceny - zależy od popytu nasycenie rynku modyfikacja rynku...

Cena jako element marketingu-mix

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1106

powtarzalności produktu w stosunku do istniejących substytutów Cele strategii cen: Maksymalizacja sprzedaży...

Marketing - konspekt

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1883

innych narzędzi marketingu mix. Strategia cen wysokich Strategia cen umiarkowanych Strategia cen niskich Strategia...

Marketing - proces decyzyjny

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1533

oraz wykorzystania innych narzędzi marketingu mix. Strategia cen wysokich Strategia prestiżowa - dotyczy towarów...