Podstawy marketingu - test - Cenowa strategia penetracji
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Podstawy Marketingu
Test A: 3. Cenowa strategia penetracji - to strategia cen niskich, przeznaczona do infiltracji...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
Test A: 3. Cenowa strategia penetracji - to strategia cen niskich, przeznaczona do infiltracji...
tam lat, budowanie wizerunku [image'u]. Wybrane strategie przy wprowadzaniu towaru na rynek: strategia cen wysokich...
orientowane na konkurencję Metody kosztowe Strategia cen zorientowanych na popyt - zakłada wysoką cenę...
strategia promocji - promowanie produktu strategia ceny - zależy od popytu nasycenie rynku modyfikacja rynku...
niepowodzenia. Strategie cen i promocji nowego produktu można podzielić następująco: - wysoka cena i intensywna...
niepowodzenia. Strategie cen i promocji nowego produktu można podzielić następująco: - wysoka cena i intensywna...
produktu Stopnia powtarzalności produktu w stosunku do istniejących substytutów Cele strategii cen...
powtarzalności produktu w stosunku do istniejących substytutów Cele strategii cen: Maksymalizacja sprzedaży...
innych narzędzi marketingu mix. Strategia cen wysokich Strategia cen umiarkowanych Strategia cen niskich Strategia...
oraz wykorzystania innych narzędzi marketingu mix. Strategia cen wysokich Strategia prestiżowa - dotyczy towarów...