Sponsoring - strona 15

Marka, formy promocji

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Katarzyna Sołkowicz
  • Promocja i reklama
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1162

w dziedzinie zakupu mediów - sponsoring imprez sportowych o zasięgu globalnym - możliwość lokowania marki...

Międzynarodowe stosunki kulturowe 1

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Międzynarodowe stosunki kulturalne
Pobrań: 763
Wyświetleń: 2940

, → udostępnienie sztuki dla wszystkich, obecnie najbardziej sukcesywne w Paryżu 3)Ekonomiczne Potrzeba sponsoringu...

Strategie SOB

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Renata Płoska
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1323

SOB Filantropia - sponsoring - akcje...

Filip Kotler - Marketing-wykład

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Witold Chrostowski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 203
Wyświetleń: 938

WYKŁAD 1 7.10.'99 LITERATURA: Filip Kotler - Marketing Dawniej punkt ciężkości skoncentrowany był na właściwym zorganizowaniu procesów wytwórczych Orientacja produkcyjna - pierwsza orientacja w procesie rozwojowym (przy nadwyżce popytu nad podażą). Był to rys charakterystyczny dla gospodarki cent...

Definicja marketingu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 112
Wyświetleń: 3633

, akwizycja sponsoring -sponsoring public relations -promocja Ad.1 Reklama to wszelka płatna forma...