Marketing międzynarodowy - materiały na egzamin
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Marketing międzynarodowy
w systemie prawa reklamy mają regulacje dotyczące reklamy wprowadzającej w błąd, reklamy porównawczej...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
w systemie prawa reklamy mają regulacje dotyczące reklamy wprowadzającej w błąd, reklamy porównawczej...
towarowym oraz rozporządzenie o znaku towarowym. Dyrektywa o reklamie wprowadzającej w błąd i reklamie...
, jak i porzucenia pomysłu kupna danego produktu) Jeżeli nie jest to prawnie zabronione (zakaz reklamy porównawczej...
Możliwości reklamy porównawczej Zakaz lub ograniczenie reklamy niektórych produktów : napojów alkoholowych...
czy firmom. Najbardziej typowym tego przejawem jest stosowanie reklamy porównawczej. Równie efektywnym...
reklamy porównawczej, ograniczenia w promocji pewnych produktów. Regulacje i ograniczenia dotyczące...
Prawo konkurencji – ogół norm zapewniających istnienie konkurencji, określających jej reguły oraz ochraniających ją. ŹRÓDŁA PRAWA KONKURENCJI 1. Konstytucja – art. 20 i 22, 2. Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów z 16 lutego 2007 r ( ochrona konkurencji w ramach struktur...
1. Gdy przedsiębiorstwo znajduje się w orientacji produkcyjnej, uwaga kierownictwa koncentrując się głównie na (wskaż błędną odpowiedź)A obniżaniu kosztów jednostkowych i cen produktówB masowej produkcji standardowych produktówC wytwarzaniu produktów po niskich kosztachD doskonaleniu technologii wyt...
1 Etyka w zarządzaniu dr Renata Płoska Tematyka wykładów etyka – definicja, rozwój i najważniejsi myśliciele, systemy etyczne moralność – pojęcie i elementy uwarunkowania myślenia etycznego etyka i prawo etyka biznesu - pojęcie i rozwój etyki biznesu poziomy etyki bi...
dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...