Reklama porównawcza - strona 4

note /search

Handel elektroniczny

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1904

, jak i porzucenia pomysłu kupna danego produktu) Jeżeli nie jest to prawnie zabronione (zakaz reklamy porównawczej...

Marketing międzynarodowy skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 4018
Wyświetleń: 4718

reklamy porównawczej, ograniczenia w promocji pewnych produktów. Regulacje i ograniczenia dotyczące...

Prawo konkurencji - wykłady

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Prawo konkurencji
Pobrań: 2590
Wyświetleń: 7476

Prawo konkurencji – ogół norm zapewniających istnienie konkurencji, określających jej reguły oraz ochraniających ją. ŹRÓDŁA PRAWA KONKURENCJI 1. Konstytucja – art. 20 i 22, 2. Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów z 16 lutego 2007 r ( ochrona konkurencji w ramach struktur...

Marketing pytania na egzamin - orientacja produkcyjna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 5061
Wyświetleń: 9758

1. Gdy przedsiębiorstwo znajduje się w orientacji produkcyjnej, uwaga kierownictwa koncentrując się głównie na (wskaż błędną odpowiedź)A obniżaniu kosztów jednostkowych i cen produktówB masowej produkcji standardowych produktówC wytwarzaniu produktów po niskich kosztachD doskonaleniu technologii wyt...

Etyka w zarządzaniu-wykłady

  • Uniwersytet Gdański
  • Etyka w zarządzaniu
Pobrań: 4158
Wyświetleń: 7371

1    Etyka w zarządzaniu  dr Renata Płoska    Tematyka  wykładów    etyka – definicja, rozwój i najważniejsi myśliciele, systemy etyczne    moralność – pojęcie i elementy    uwarunkowania myślenia etycznego    etyka i prawo    etyka biznesu - pojęcie i rozwój etyki biznesu    poziomy etyki bi...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 630
Wyświetleń: 2786

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...