Podstawy organizacji i zarządzania - opracowanie do zaliczenia
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Podstawy organizacji i zarządzania
, ubezpieczenia, rachunkowość administrować to: przewidywać, organizować, rozkazywać, koordynować, kontrolować...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
, ubezpieczenia, rachunkowość administrować to: przewidywać, organizować, rozkazywać, koordynować, kontrolować...
GMYTRASIEWICZ Maria (redakcja naukowa, praca zbiorowa) Encyklopedia rachunkowości Warszawa 2005...
według innych kryteriów niż w rachunkowości zarządczej czy w prawie podatkowym. Rachunkowość zarządcza odchodzi z reguły...
oraz kosztów i strat nadzwyczajnych sporządzone za pewien okres czasu. Rachunkowość zarządcza. Rachunkowość...
finansowa a rachunkowość zarządcza Podstawowa różnica pomiędzy rachunkowością finansowa i zarządczą leży...
rachunkowości Ewidencja (ujęcie według różnych przekrojów w systemie rachunkowości finansowej oraz zarządczej...
. Vollmuth, Controlling, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1993, s.19 M. Dobija, Rachunkowość zarządcza...
. Vollmuth, Controlling, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1993, s.19 M. Dobija, Rachunkowość zarządcza...
zamówienia. PMI – obszary wiedzy: 3 (1) Zarządzanie integracją projektu: ogólne kwestie zarządcze związane...
, PWE, Warszawa 2004 3. Bodie Z., .Merton R., Finanse, PWE, Warszawa 2003 4. Dobija M., Rachunkowość...