Podstawy marketingu - Konsumenci i ich zachowania na rynku
- Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
- Podstawy Marketingu
sprzedawana jest po cenach obniżonych lub w wyniku przecen zbyt wielu nabywców zaczyna zaopatrywać...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
sprzedawana jest po cenach obniżonych lub w wyniku przecen zbyt wielu nabywców zaczyna zaopatrywać...
zadań. Przecena jednych informacji i docenianie innych. Ludzie preferują to, do czego się przyzwyczaili...
˝ zanim skoƒczyła mówiç płacz ustał! Innym razem, reklamowałem w sklepie kupionà na przecenie za $15.00...
Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...
tej przeceny zaliczana jest do kosztów operacji finansowych. Tablica 3. A. jako lokata długoterminowa...
Dokładna tematyka notatki jest następująca: początki i rozwój reklamy, istota reklamy i rodzaje, reklama, informacja, perswazja, rola społeczna, rola marketingowa, rola komunikacyjna, rola ekonomiczna, reklama informacyjna, reklama emocjonalna, reklama tworząca nawyk, wizualne środki reklamy, rekla...
Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...
Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...
Układy podmiotów gospodarczych. Zadania rachunkowości. Relacje między zasadami rachunkowości, regulacją prawną krajową i międzynarodowymi standardami rachunkowości. Ewidencja gospodarcza Polega ona na pomiarze i rejestracji różnych zjawisk gospodarczych. Zjawiska te mierzy się w różnych jednostkach...
D DANE Liczby, fakty, pojęcia lub polecenia przedstawione w sposób dogodny do przekazywania, interpretacji lub przetwarzania metodami ręcznymi bądź automatycznymi. D., którym przy zastosowaniu odpowiednich konwencji przyporządkowano jakieś znaczenie, określa się jako informacje. Te same d. mogą z...