Błędy w badaniach marketingowych - wykład
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych
niezbędnymi do rozwiązania określonego problemu decyzyjnego a poszukiwanymi przez badacza danymi opisanymi...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
niezbędnymi do rozwiązania określonego problemu decyzyjnego a poszukiwanymi przez badacza danymi opisanymi...
badań marketingowych służy do rozwiązywania specyficznych problemów decyzyjnych przedsiębiorstwa...
ustalenie i analizę problemu decyzyjnego, propozycję jego rozwiązania, ale także pomoc we wdrożeniu decyzji...
algorytmu: Konstrukcja modelu hierarchicznego, poprzez dekompozycję problemu decyzyjnego i budowy hierarchii...
decyzyjne za pomocą badań operacyjnych Rozwiązanie problemu decyzyjnego za pomocą badań operacyjnych...
podejmowania decyzji: zbieranie informacji o problemie decyzyjnym -- opracowanie listy możliwych rozwiązań...
Efekt izolacji (isolation effect / framing) Różne formy prezentacji danego problemu decyzyjnego...
procesu decydowania jest powstanie tzw. sytuacji decyzyjnej. Problem decyzyjny jest najczęściej określany...
od liczby etapów opisu problem decyzyjnego wyróżnia się modele: Liniowe i nieliniowe Jedno-wielokryteriowe...
jest powstanie tzw. sytuacji decyzyjnej. Problem decyzyjny jest najczęściej określany jako odchylenie...