Marketing międzynarodowy-wykłady
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
MARKETINGOWE RYNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH Analizy (skala makro) i badania (skala mikro) marketingowe rynków...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
MARKETINGOWE RYNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH Analizy (skala makro) i badania (skala mikro) marketingowe rynków...
do uczenia się i adaptacji do zmian w otoczeniu Uzyskiwanie informacji nt. popełnionych błędów i wskazówek...
i realizacji z innymi osobami znajdującymi się w naszym otoczeniu- ma ona charakter regulujący stosunki, role...
osobowości, który powoduje że jednostka antagonicznie nastawia się do otoczenia społecznego i ma tendencje...
posiadanego kapitału, ale także z makro-otoczeniem określanym przez sytuacje polityczną, gospodarczą...
marketingowego - umożliwia zbieranie informacji o otoczeniu firmy i zachodzących w nim zmianach, podsystem badań...
zawodowych, ogólnokrajowym władzom organizacji pracodawców i organizacji zawodowych, kościołom i związkom...
- usługobiorca Konsument -> w skali makro, nabywca finalny Nabywca -> pojęcie najszersze Klient -> skala mikro...
- ze względu na formę w jakiej odbywa się działalność gospodarcza: gospodarka towarowa- to taka organizacja...
przedsiębiorstwo zamierza prosperować. Dotyczy to zarówno makro, jak i mikro-otoczenia. Bariery makrootoczenia...