Eksploatacja i remonty maszyn
- Uniwersytet Wrocławski
- Podstawy eksploatacji i remontów maszyn
w temperaturze 40°C, wyrażaną w mm2/s (cSt). Lepkość i właściwości użytkowe olejów silnikowych, stanowiących...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
w temperaturze 40°C, wyrażaną w mm2/s (cSt). Lepkość i właściwości użytkowe olejów silnikowych, stanowiących...
drapieżności i niespożytej energii. Występują w reklamach samochodów, olejów silnikowych oraz używek. Bocian...
drapieżności i niespożytej energii. Występują w reklamach samochodów, olejów silnikowych oraz używek. Bocian...
normalna) i (kod NATO H-515 - ciecz mikrofiltrowana), oleje silnikowe oraz oleje do przekładni...
nad łożyska i czopy jest olej wrzecionowy. Wymaga to przepłukania sil olejem silnikowym po przeprowadzonej...
MARKETING Rozdział 3 - Konsumenci i ich zachowania na rynku Nabywca - jest podmiotem rynku. Decyduje, która ofertę przedstawioną przez sprzedającego zaakceptować Konsument - jedno lub wieloosobowe gospodarstwo domowe. Jego funkcjonowanie jest związane z zaspokajaniem potrzeb. Większość swoich po...
, cylindryczne. oleje silnikowe (syntetyczne) - duża temperatura zapłonu, niska temperatura krzepnięcia, duży...
Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...
Dokładna tematyka notatki jest następująca: początki i rozwój reklamy, istota reklamy i rodzaje, reklama, informacja, perswazja, rola społeczna, rola marketingowa, rola komunikacyjna, rola ekonomiczna, reklama informacyjna, reklama emocjonalna, reklama tworząca nawyk, wizualne środki reklamy, rekla...
Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...