Nisza rynkowa - strona 22

Innowacyjność- istota i rodzaje

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Barbara Józefiak
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 21
Wyświetleń: 910

jest zazwyczaj przez małe firmy działające na dużym i rozszerzającym się rynku, na którym tworzą się nisze...

Metody portfelowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Urszula Nowacki
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 14
Wyświetleń: 728

się w obszarze B zaleca się selektywny rozwój, a w obszarze C wycofanie do niszy rynkowej, zmianę działalności...

Zarządzanie zasobami ludzkimi

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Zbigniew Jarosz
  • Zarządzanie kadrami
Pobrań: 7
Wyświetleń: 560

do poszukiwania bezpiecznych nisz rynkowych i raczej współpracy niż ostrej walki konkurencyjnej na globalnej...

Marketing międzynarodowy - zagadnienia na egzamin

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • prof. dr hab. Jan Wiktor
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 3626
Wyświetleń: 10766

tam, gdzie ich nie ma, z wariantami: - „twórczego naśladownictwa” oraz „przedsiębiorczego judo” 3. znajdywania nisz rynkowych...

Wykłady z mikroprzedsiębiorczości

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • mgr inż. Dominik Kowal
  • Mikroprzedsiębiorczość
Pobrań: 112
Wyświetleń: 3633

dostosowania się do nich • Prowadzenie działalności w niszach rynkowych, na rynkach o 1. Są twórcami...

Zagadnienia z zarządzania 2

  • Politechnika Poznańska
  • mgr Daria Motała
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 42
Wyświetleń: 609

1. Zarządzanie organizacją jako proces decyzyjny, funkcje menedżera w zarządzaniu organizacją - Podejmowanie decyzji jest istotą procesu zarządzania aby móc podejmować decyzje musi być spełniony szereg warunków z których trzy mają decydujące znaczenie - sytuacja decyzyjna tzn. taka która zmierza ...

Międzynarodowa konkurencyjność

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Katarzyna Czech
  • Międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstwa i gospodarki
Pobrań: 266
Wyświetleń: 2716

na przykład na zmowie cenowej, budowę niszy rynkowej, co często łączone jest ze strategią koncentracji...