Mikrootoczenie i makrootoczenie przedsiębiorstwa - strona 5

Etapy analizy strategicznej

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1638

determinujących makro- i mikrootoczenie przedsiębiorstwa, którego celem jest zidentyfikowanie potencjalnych szans...

Etapy analizy SWOT - Analiza konkurencji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Małgorzata Tyrańska
  • Podstawy organizacji i zarządzania
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1036

- (gałąź, branża), w którym przedsiębiorstwo funkcjonuje, demograficzne - liczba i struktura ludności...

Etapy analizy SWOT

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Leszek Kozioł
  • Podstawy organizacji i zarządzania
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1218

- (gałąź, branża), w którym przedsiębiorstwo funkcjonuje, demograficzne - liczba i struktura ludności...

Analiza strategiczna firmy - otoczenie

  • Uniwersytet Gdański
  • dr hab. Leszek Pawłowicz
  • Dr hab. Zbigniew Kreft
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1428

i przewidywanie, przyszłych stanów wybranych elementów przedsiębiorstwa - organizacji i jego otoczenia z punktu...

Promocja i prezentacja wykład

  • Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
  • dr Sławomir Jarka
  • Reklama
Pobrań: 238
Wyświetleń: 5201

i średnim przedsiębiorstwem, DIFIN Ries A. Trout J., 22 niezmienne prawa marketingu, PWE Domański T...

Przedsiębiorczość

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • dr Małgorzata Majewska
  • Wstęp do ekonomii i przedsiębiorczości
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1302

makrootoczeniem oraz otoczenie bliższe - mikrootoczenie=otoczenie konkurencyjne. Makrootoczenie to zespół warunków...

Klasyfikacje analizy strategicznej

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • prof. dr hab. Andrzej Kaleta
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 406
Wyświetleń: 3521

makroekonomiczne, konkurencyjne (mikroekonomiczne) i potencjał własny przedsiębiorstwa. Makrootoczenie to zespół...