Wykład - definicja rynku, sem IV
- Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
- Podstawy Marketingu
przewidywalności · Wzrost ryzyka funkcjonowania Otoczenie bliższe- mikrootoczenie Otoczenie dalsze- makrootoczenie...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
przewidywalności · Wzrost ryzyka funkcjonowania Otoczenie bliższe- mikrootoczenie Otoczenie dalsze- makrootoczenie...
zadań Mocne i słabe strony firmy, możliwości oraz szanse firmy na osiągnięcie trwałych zysków. Horyzont...
legitymującego się 5-letnią praktyką w zarządzaniu firmą transportową, musi on zaliczyć egzamin z teorii (napisać...
strategicznej firmy. SWOT jest akronimem angielskich słów: STRENGHTS — mocne strony, WEAKNESSES — słabe strony...
, ilość nie jakość, marketing w wąskim zakresie dystrybucyjna - firmy odczuwają konkurencję, wpływ popytu...
gospodarstw domowych. Cenowa elastyczność popytu. PODAŻ - kształtowana przez firmy transportowe. Ma wymiar...
Konkurencja doskonała - wiele firm, brak wpływu na cenę, substytucja pełna, brak marki, pełny dostęp...
pojazdów (dla firm transportowych), udział w rynku. MSP - regulowane jest ustawowo. Kryteria jakościowe...
transportowym. Podmiotem tym stał się operator przewozów multimodalnych. W przewozach lądowo-morskich w tej roli...
Zagraniczni nabywcy Producenci Oryginalnego Wyposażenia (OEM) Środki nieformalne Przejęcia firm Strategiczne...