Czas a proces zarządzania relacjami z klientami
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Organizacja i sztuka sprzedaży
podzielone na precyzyjne jednostki czasu. Istotą tych zestawień dla marketingowców jest zbadanie procesu...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
podzielone na precyzyjne jednostki czasu. Istotą tych zestawień dla marketingowców jest zbadanie procesu...
określonych grup sporządzany przez marketingowców bądź pijarowców. Planowanie kampanii- zdefiniowanie...
określonych grup sporządzany przez marketingowców bądź pijarowców. Planowanie kampanii- zdefiniowanie...
skład związków kierownictwa po to, aby podejmowane tam decyzje były racjonalne, trafne, bo marketingowcy...
wyniki finansowe przedsiębiorstwa? Przez marketingowców stosowana w celu: sformułowania strategii wzrostu...
ustalania cen: a. marketingowca b. księgowego c. ekonomisty d. biznesmena 18. Którą strategię ustalania cen...
o niej i o jej autorach, przedstawia ją na tle publikacji z danej dziedziny b. Marketingowiec przedstawia prognozę...
działania. Marketingowcy nie odpowiadają za dostarczanie potrzeb lecz jedynie za tworzenie pragnień np...
na marketingowców odpowiedzialnych za decyzje i stąd powstała potrzeba zarządzania klientami w trybie...
się on np. między technologami a wydziałem produkcji, działem badawczo-rozwojowym a marketingowcami...