Marketing - strona 5

Marketing bezpośredni - wady i zalety

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1358

Marketing bezpośredni jest kanałem marketingowym komunikacji reklamowej i dystrybucji, który służy...

Marketing mix - istota

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 217
Wyświetleń: 987

„Marketing mix - kompozycja marketingowa. Są to zmienne elementy marketingu, ujęte w formie planu...

Wybór koncepcji marketingu - omówienie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Paweł Bogacz
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 406

Wybór koncepcji marketingu – mix a rynek docelowy przedsiębiorstwa. Marketing mix nazywa znajdujące...

Wykład - przedmiot marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Ewa Joanna Kieżel
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 623

Marketing Prof. zw. dr hab. Ewa Kieżel Wykład 2 Marketing wiąże się z gospodarką rynkową i rynkiem...

Co to jest marketing

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1491

Co to jest marketing?       Na początku był rynek - po prostu ktoś komuś coś sprzedał...

Wartości

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1407

Kierunki rozwoju współczesnego marketingu • Marketing – sfera decyzji i działań przedsiębiorczych...

ZAGADNIENIA NA EGZAMIN

  • Uniwersytet Gdański
  • Ewa Żaczek-Tarazewicz
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1064

ZAGADNIENIA NA EGZAMIN ISTOTA MARKETINGU Ewolucja marketingu: co to jest marketing, ery (wymienić...