Marketing - strona 198

note /search

Miary korelacji

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Statystyka matematyczna
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1190

Tabela poniżej przedstawia oceny wystawione przez dział marketingu dotyczące lojalności odbiorców...

Marka, formy promocji

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Promocja i reklama
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1253

, marketingu, produkcji, logistyki, finansów i controllingu. Będzie on opracowywał założenia strategiczne...

Struktury rynkowe

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Mikroekonomia
Pobrań: 609
Wyświetleń: 3220

dla powiększenia rynku różnicować produkt w oparciu o różne instrumenty marketingu zapewnić podaż produktu...

Kapitał obrotowy netto

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie finansami przedsiębiorstw
Pobrań: 1519
Wyświetleń: 3129

duże nakłady na b+r, marketing, promocję, szkolenia Kryzys równowagi finansowej Zapotrzebowanie na KON...