Marketing - strona 103

Teoria ograniczeń- opracowanie

  • Politechnika Warszawska
  • dr inż. Stanisław Strzelczak
  • Logistyka w przedsiębiorstwie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 525

zarówno w dystrybucji, zaopatrzeniu, jak też marketingu, a zatem w różnych obszarach zarządzania łańcuchem...

Zagrożenia dla bezstronności

  • Politechnika Warszawska
  • prof. dr hab. inż. Jan Bagiński
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 7
Wyświetleń: 616

, posiadania udziałów własnościowych, finansów, kontraktów, marketingu i prowizji ze sprzedaży...

Planowanie finansowe- wykład 4

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Bożena Ciupek
  • Planowanie finansowe
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1547

organizacja kierowanie rachunkowość zarządcza system informacyjny analiza promocja marketing reklama sprzedaż...

Istota analizy rynku

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Analiza rynków zagranicznych
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1393

i analizę chłonności rynku Badania marketingowe odnoszą się do kategorii wtórnej, jaka jest marketing...

Fazy rozwoju organizacji- Wykład 6

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie rozwojem organizacji
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1610

: - Kreatywność pracowników, - Koncentracja energii na produkcji i marketingu. W DÓŁ Kryzys przywództwa...

Nauka a politologia

  • Uniwersytet Warszawski
  • Teorie polityki
Pobrań: 7
Wyświetleń: 861

, społeczną, empiryczną, stosowaną (marketing polityczny) i generalizującą. W naukach społecznych buduje...

Public relations - wykład 1 (sem V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Public relations w teorii i praktyce
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1106

komunikacji Doradca medialny Specjalista ds. Marketingu Specjalista zarządzania informacją Problem III...