Marketing - strona 102

Definicja i omówienie globalizacji

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Jerzy Mieszaniec
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 21
Wyświetleń: 420

.) przewaga konkur. na rynku krajowym, e.) marketing krajowy. Sektory globalne – konkurencyjność zależna...

Public relations - wykład 1

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr inż. Jerzy Olędzki
  • Public relations
Pobrań: 1155
Wyświetleń: 2345

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Narzędzia ZKM: Reklama PR Promocja sprzedaży Marketing bezpośredni Sprzedaż osobista...

Pytania z egzaminu z przedsiebiorczości

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Marzenna Czerwińska
  • Podstawy nauki o przedsiębiorczości
Pobrań: 812
Wyświetleń: 2541

przedsiębiorstwa. (temat 1 CZ) ZESTAW II 1. Podaj zmiany podejścia do teorii marketingu w czasie, jakoś tak.. ("4P...

Zarządzanie - wykład

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
  • Zarządzanie informacjami
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1414

koncepcje zarządzania (reengeneering, lean management, marketing wewnętrzny) reengeneering...

Fiszka

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Pobrań: 49
Wyświetleń: 3451

Hasła przedmiotowe Zarządzanie, marketing, płynność finansowa, analiza finansowa, podatki, rentowność...

Internet w turystyce- wykład 6

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Maria Smolarek
  • Internet w turystyce
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1267

marketing wykorzystuje model komunikacyjny „jeden do wielu” W Internecie rozpowszechnione...

Jak można efekt ograniczyć- opracowanie

  • Politechnika Warszawska
  • dr inż. Stanisław Strzelczak
  • Logistyka w przedsiębiorstwie
Pobrań: 28
Wyświetleń: 469

promocyjnego; warto wielkość tego stoku ustalić z Działem Marketingu lub Działem Handlowym - trwanie promocji...