Marketing - strona 104

Definicje w zarządzaniu

  • Politechnika Poznańska
  • mgr Daria Motała
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1092

, marketingu skoordynowanym i rentowności. Opiera się ponadto na perspektywie „z zewnątrz do wewnątrz”. Punktem...

Definicje z zarządzania 1

  • Politechnika Poznańska
  • mgr Daria Motała
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 7
Wyświetleń: 903

, marketingu skoordynowanym i rentowności. Opiera się ponadto na perspektywie „z zewnątrz do wewnątrz”. Punktem...

Cena - funkcje, rodzaje

  • dr Zdzisław Gałaj
  • Ekonomika
Pobrań: 21
Wyświetleń: 658

) Charakterystyka ceny Cena jest jednym z elementów marketingu mix. Jest czynnikiem który równoważy 3 pozostałe...

Opis stanowiska pracy-dyrektor handlowy

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Mirosława Czerska-Jurkowska
  • Projektowanie organizacji firmy
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1274

, dział marketingu Zastępstwa -Osoba zatrudniona na stanowisku jest zastępowana przez: Kierownika ds...

Finansowanie - pytania na egzamin

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Marzenna Czerwińska
  • Podstawy nauki o przedsiębiorczości
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1197

przedsiębiorstwa. (temat 1 CZ) ZESTAW II 1.podaj zmiany podejścia do teorii marketingu w czasie, jakoś tak.. ("4P...