Marketing - strona 101

Istota i funkcje PR-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1071

marketingu (Kotler) Marketing public relations ma bezpośrednio wspierać promocję korporacji lub produktu...

Word off mouth-opracowanie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Monika Przybysz
  • Rzecznictwo prasowe
Pobrań: 28
Wyświetleń: 476

WORD-OF-MOUTH Marketing szeptany towarzyszy nam od początków cywilizacji. 2005 - powstało WOMMA...

Wady i zalety struktur funkcjonalnych

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Teoria organizacji i zarządzania
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1148

Zastępca dyrektora ds. marketingu sprzedaż marketing logistyka Zastępca dyrektora ds. produkcji Wydział 1...

Pytania z logistyki - egzamin

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Danuta Antonina Kempny
  • Logistyka
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1141

dla zarządu firmy prezentację na temat zależności pomiędzy służbami logistycznymi a komórkami marketingu...

Cena produktu - omówienie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr Zdzisław Gałaj
  • Ekonomika
Pobrań: 0
Wyświetleń: 588

) Charakterystyka ceny Cena jest jednym z elementów marketingu mix. Jest czynnikiem który równoważy 3 pozostałe...