Marketing strategiczny - strona 8

Pytania otwarte na egzamin z zarządzania - Organizacja formalna

  • Uniwersytet Gdański
  • dr inż. Maria Czerska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1141

ZESTAW 01 1. Składowe organizacji na postulowanym poziomie formalizacji Org rzeczywistą - obejmuje funkcjonujące żywe elementy organizacji formalnej, nieform, niesformalizowaną h i część org pozaformalnej Org formalna - formalizowan...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1281
Wyświetleń: 5054

marketingu strategicznego i marketingu operacyjnego 2. Informacje marketingowe powinny być: dokładne...

Zarządzanie w przedsiębiorstwie

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • Zarządzanie informacjami
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1645

konkurencyjna na rynku i zbliża do marketingu strategicznego) 4. Wątek zmiany - strategiczną jest każda decyzja...

Definicja marketingu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 112
Wyświetleń: 3633

1.Definicje marketingu. Definicja marketingu wg. Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu z 1985r. (AMA). Marketing to planowanie i realizowanie koncepcji produktu, ceny, kanałów dystrybucji i promocji w celu doprowadzenia do wymiany zapewniającej satysfakcję nabywcom i zysk przedsiębiorstwu. To t...

Podstawy marketingu - testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1127
Wyświetleń: 5012

a prowadzi je prof. dr hab. Krystyna Śliwińska. Notatka składa się z 11 stron. ... 1. Tradycyjny podział instytucjonalny rynku: a) istnieje b) nie istnieje 2. Strategia budowania odnosi się do: a) „dojnych krów” b) „trudnych dzieci” i „porażek” c) „gwiazd” i „trudnych dzieci” 3. Podm...

Egzamin z finansów na SUM

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Finanse
Pobrań: 1099
Wyświetleń: 4865

, sprzedażowa, marketingowa ( na klienta), marketingu strategicznego. Faza orientacji produkcyjnej wiąże...