Marketing mix - strona 25

note /search

Wykład - model AIDA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 763

- jako jedynemu produktowi marketingu mix przy jej realizacji nie jest potrzebny żaden nakład pieniężny...

Marketing - Segmentacja rynku

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 686

do których będziesz produkt adresował. Rozpoznaj potrzeby konsumenta i rynek. Marketing MIX (4 x P) Nabywca konsument...

Marketing i jego elementy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 637

do których będziesz produkt adresował. Rozpoznaj potrzeby konsumenta i rynek. Marketing MIX (4 x P) Nabywca konsument...

Marketing - podstawy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing usług finansowych
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1764

Po tej analizie przystępujemy do określenia oferty -> marketing mix (kompozycja środków za pomocą których firma...