Marketing mix - strona 20

note /search

Rynek, (sem IV)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 189
Wyświetleń: 994

produktu na rynku * projektowanie marketingu mix dla docelowego rynku ...

Proces planowania-opracowanie

  • Politechnika Gdańska
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem
Pobrań: 56
Wyświetleń: 749

tu o badanie rynku, jego segmentację, ale też oddziaływanie na rynek, czyli tzw. marketing mix. Chodzi...

Strategie sukcesu firmy

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 35
Wyświetleń: 525

charakter i zapewnić lojalnych odbiorców. - Strategie modyfikacji marketingu-mix. Czy obniżka ceny...

Miller

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 602

strategii marketingowej lecz także ściślejsze dostosowanie narzędzi marketingu - mix do ujawnionego popytu...

Marketing żywności-produkt

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Marketing żywności
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1365

oferuje swoim klientom by zaspokoić ich pragnienia. Produkt jest najważniejszym elementem marketingu mix...

Marketing miejsc

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1834

rynku oraz instrumenty marketingu mix, Koncepcja marketingu miejsc/marketingu terytorialnego Marketing...

Wykład - marketing docelowy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1498

- podział nabywców na specyficzne grupy, odrębne produkty; marketing mix Zdefiniowanie rynku docelowego...

Strategie cen

  • Uniwersytet Gdański
  • Polityka cenowa
Pobrań: 371
Wyświetleń: 2590

dopasowanych do wybranego rynku docelowego, wizerunku firmy oraz wykorzystania innych narzędzi marketingu - mix...