Marketing i Rynek - strona 5

Marketing - wykład

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1204

-dodano procesy, ludzi. Rys. 2. Rozszerzony marketing-mix. Rynek obejmuje stosunki wymienne zwykle...

Marketing - istota, funkcje, rola

  • Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1687

oferowanie jednego produktu całemu rynkowi:   marketing-mix→rynek   2.        działanie zróżnicowane pozwala...

Nastawienie marketingowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 742

, wdrażanie i kontrola”, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994 Mazurek-Łapaińska K. „Marketing i rynek”, nr 5/98...

Marketing w handlu i usługach - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof UEK dr hab. Grażyna Śmigielska
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 1421
Wyświetleń: 5509

) Koncepcje marketingu: • Badania rynku (ankiety, obserwacje) • Segmentacja rynku ( podział rynku na pewne...

Cele marketingowe

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1827

, Warszawa 1999 „Marketing i rynek” nr 2/2002 str.12, nr 2/2003 str. 20.   R. Niestrój, Zarządzanie...

Marketing-przykładowy egzamin zerowy

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 63
Wyświetleń: 490

w którym nabywcy i sprzedawcy określają co chcą kupić lub sprzedać i na jakich warunkach to : A Marketing B Rynek C...