Marketingowa orientacja przedsiębiorstw
- Podstawy Marketingu
, Warszawa 1994, s. 57. [ii] T. Kramer: Marketing a realia polskiej gospodarki. "Marketing i Rynek" 1994, nr...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
, Warszawa 1994, s. 57. [ii] T. Kramer: Marketing a realia polskiej gospodarki. "Marketing i Rynek" 1994, nr...
, "Marketing i rynek", 2000, nr 3. Rutkowski I.P.: Systemy informacyjne wspomagające zarządzanie marketingowe...
marketingu, dużym rynkiem, silną marką. Jednak trzymanie się wzorców może prowadzić do realizacji...
ORGANIZACJI Funkcjonalna organizacja pionów marketingu Dyrektor marketingu Badanie rynku promocja sprzedaż...
ORGANIZACJI Funkcjonalna organizacja pionów marketingu Dyrektor marketingu Badanie rynku promocja sprzedaż...
. Segmenty docelowe marketingu terytorialnego – rynki wewn. Rynki wewnętrzne - w granicach danej społeczności...
. Zalecana literatura: 1. Garbarski L., Plasowanie - marketingowy czynnik sukcesu, Marketing i Rynek 1995, nr...
z klientem. Podstawowe problemy w kształtowaniu sfery narzędziowej i czynnościowej marketingu na rynkach...
Wewnętrzny, AIDA Media, Marketing i Rynek. www. swiatmarketingu.pl (czasopismo internetowe) www...
przemysłowy, Narodowy Spis, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wybiorcza”, „Polityka”, „Marketing i Rynek”, lista 500...