Magnetowid - strona 6

note /search

Narzędzia analizy rynku

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Mikroekonomia
Pobrań: 350
Wyświetleń: 2457

NARZĘDZIA ANALIZY RYNKU POJĘCIE ELASTYCZNOŚCI Nabywana ilość danego dobra Q d zmienia się pod wpływem wielu czynników wymiernych i niewymiernych, Z tych pierwszych najważniejsze to : cena danego dobra C, ceny dóbr substytucyjnych Cs ,ceny komplementarnych C k oraz dochód pieniężny Y. Zależności z...

Teoria wyboru konsumenta

  • Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
  • Mikroekonomia
Pobrań: 609
Wyświetleń: 2779

cały osiągany w pewnym okresie dochód wydatkował na zakup jednego towaru: np. magnetowid, i nie starczyłoby...

Prawo autorskie-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • Ochrona własności intelektualnej
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1078

. Reprograficznych (maszyn kserujących, magnetofony, magnetowidy, nośniki w nich wykorzystane) podmioty te płacą...

SYSTEMY WSKAŹNIKÓW SPOŁECZNYCH

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Statystyka społeczna
Pobrań: 28
Wyświetleń: 896

* TAK * NIE * TAK * NIE 9.9 telewizję kablową * TAK * NIE * TAK * NIE 9.10 magnetowid * TAK * NIE * TAK * NIE 9.11 odtwarzacz...

Analiza rynku - narzędzia, elastyczność

  • Badania rynkowe
Pobrań: 126
Wyświetleń: 4039

Głównymi zagadnieniami poruszanymi w notatce są: narzędzia analizy rynku oraz różne typy elastyczności. W treści notatki pojawiają się takie pojęcia jak: współczynnik elastyczność cenowej popytu, elastyczność dochodowa popytu, elastyczność mieszana popytu, wskaźnik cenowej elastyczności cenowej po...