Ogólna charakterystyka samorządu terytorialnego
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
społeczny wykonuje pracą zawodową u swojego pracodawczy ale przysługują mu diety i zwrot kosztów podróży...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
społeczny wykonuje pracą zawodową u swojego pracodawczy ale przysługują mu diety i zwrot kosztów podróży...
Biznes plan Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. SPIS TREŚCI 1. Wstęp Wstęp Podziękowania Autorzy opracowania pragną wyrazić podziękowania Zarządowi Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, Zarządowi PWiK Sp. z o.o, kierownikom poszczególnych działów oraz wszystkim osobom, z...
Zbiór notatek z wykładów, 36 stron w formacie *.doc, omówione zagadnienia na egzamin oraz zestaw pytań na egzamin. Przykładowe pojęcia opisane w notatce: analiza rynku, analiza konkurencji, materiały źródłowe i sposoby prezentacji wyników analitycznych, etapy badań analitycznych, analiza bilansu, w...
niematerialno- prawnych Pozostałe koszty rodzajowe- koszty podróży służbowej, reprezentacji i reklamy, koszty...
niematerialno- prawnych Pozostałe koszty rodzajowe- koszty podróży służbowej, reprezentacji i reklamy, koszty...
©Kancelaria Sejmu s. 1/35 Dz.U. 2003 Nr 96 poz. 873 Opracowano na podstawie: tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536, z 2011 r. Nr 112, poz. 654, Nr 149, poz. 887, Nr 205, poz. 1211, Nr 208, poz. 1241, Nr 209, poz. 1244, Nr 232, poz. 1378. USTAWA z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalnoś...
ADMINISTRACJA Wszelka zorganizowana działalność, służąca do osiągnięcia pewnych celów. Inaczej mówiąc administracja jest planową, celową i trwałą działalnością. Wyróżniamy adm.: 1) prywatną-organizacja prowadzona przez jednostkę, w jej interesie lub interesie osób trzecich; 2) państwową- celowa, tr...
Z treści notatki dowiemy się więcej na takie tematy, jak: decentralizacja, zasady zawierania umów cywilno-prawnych, organizacje społeczne i ich relacja do administracji publicznej, ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Czynności dwustronne administracji publicznej zmiany w adm...
W trzech z nich opisane zostały zagadnienia z podstaw rachunkowości, a w dwóch pozostałych z rachunkowości finansowej i rachunkowości zarządczej. Z podstaw rachunkowości opisane zostały takie zagadnienia jak: rachunek zysków i strat, koszty w układzie rodzajowym i kalkulacyjnym, konta do ewidencji ...
Dokładne omówienie zagadnień związanych z podstawami rachunkowości. Aktywa i pasywa przedsiębiorstwa niefinansowego: pojęcie aktywów, klasyfikacja ogółu składników majątkowych, charakterystyka składników majątku trwałego i obrotowego, klasyfikacja źródeł dochodzenia majątku i ich charakterystyka, c...