Kontrola w przedsiębiorstwie - strona 8

note /search

Podstawy marketingu - funkcje produktu

  • Podkarpacka Szkoła Wyższa im. Bł. Ks. Władysława Findysza w Jaśle
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 126
Wyświetleń: 2275

. Marketing w ujęciu tradycyjno - klasycznym to planowanie, koordynowanie i kontrola działań przedsiębiorstwa...

Zaliczenie pytania 2

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1260

kontroli Do przedsiębiorstw państwowych działających na zasadach ogólnych nie zalicza się: przedsiębiorstw...

Pytania zamknięte na egzamin

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 1316
Wyświetleń: 2940

kontroli Do przedsiębiorstw państwowych działających na zasadach ogólnych nie zalicza się: przedsiębiorstw...