Konotacja - strona 19

note /search

Filologia romańska - morfologia

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Gramatyka opisowa
Pobrań: 1036
Wyświetleń: 4452

, informują np. o konotacjach w czasowniku, rzeczowniku (np. odmianie przez przypadki w j. polskim...

Notatki(piotr kusio)

  • Uniwersytet Gdański
  • Prawo gospodarcze
Pobrań: 616
Wyświetleń: 2149

Powa_owski. Notatka składa się z 55 stron.                         Publiczne   prawo gospodarcze  Dr Andrzej  Powałows ki      Notatki spis ał  Piotr K usio  2008              Uwag i r eda kc yjne   Autor  n in iejszych  notatek  n ie  r ośc i  do  nich  p raw   autorskich.  Kop iowa nie,  powiel ...

Filozofia - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Filozofia
Pobrań: 364
Wyświetleń: 5026

Bardzo dobre opracowanie historii filozofii według chronologicznej listy filozofów (w ostatniej części o feminizmie niektóre elementy bez polskich znaków). Kolejno omówiona jest filozofia grecka, filozofia starożytna, filozofia chrześcijańska, tomizm, filozofia nowożytna, filozofia odrodzenia, filoz...

Wyklad Apolgia dziennikarska - geneza

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Pobrań: 49
Wyświetleń: 574

Ks. Henryk Seweryniak APOLOGIA DZIENNIKARSKA  (SZKIC WYKŁADU) Wstęp Żyjemy zawsze w pewnym kontekście, w pewnej kulturze i sieci powiązań  społecznych.   „Siła   oddziaływania   chrześcijaństwa   ma   być   skuteczna   w  czasie i przestrzeni, nie poza czasem i poza przestrzenią”   – pisał genial...

Logika - omówienie

  • Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 2604

Pozwoli na przygotowanie się do zajęć i egzaminu.                                                                                                                                                                                                                                                         ...

Marketing polityczny - opracowanie zagadnień

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Metodologia badań politologicznych
Pobrań: 581
Wyświetleń: 2310

1. Model marketingu politycznego wg B. I. Newmana : wprowadza wyraźne rozróżnienie pomiędzy procesem kampanii marketingowej a procesem kampanii politycznej. Kampania marketingowa pomaga kandydatowi przejść przez cztery etapy kampanii politycznej: od przedwstępnej fazy kształtowania własnego miejsca...