Marketing międzynarodowy - materiały na egzamin
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Marketing międzynarodowy
na charakter przekazu. W procesie komunikacji marketingowej istotną rolę odgrywa szybkość negocjacji handlowych...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
na charakter przekazu. W procesie komunikacji marketingowej istotną rolę odgrywa szybkość negocjacji handlowych...
określana również jako komunikacja marketingowa.1 Przekazywane przez przedsiębiorstwo informacje dotyczą...
), cen, wybór strategii sprzedaży, polityki dystrybucji i komunikacji marketingowej J. Zentes (1995...
, czyli komunikacją marketingową przedsiębiorstwa, stąd opakowanie stanowi w wielu wypadkach ważny element strategii...
, rozwoju produktu i komunikacji marketingowej. Zamierzamy wprowadzić ofertę kompleksowej usługi polegającej...
dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...
całościowym procesem komunikacji marketingowej; ad1)- potencjalni nabywcy wyrobów i usług przedsiębiorstwa...
promocję mix -zarządzanie i koordynowanie całościowym procesem komunikacji marketingowej. Instrumenty...
promocję mix -zarządzanie i koordynowanie całościowym procesem komunikacji marketingowej. Instrumenty...
marketing-mix - polityki dystrybucji, planowania cen, rozwoju produktu i komunikacji marketingowej. 3.2...