Kampania wrześniowa - strona 16

note /search

CRM marketingowy - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 448

są zgodnie z polityką firmy, a sprzedawcy są bardziej efektywni. Możliwość definiowania kampanii pozwala...

Marketing w praktyce - dystrybucja

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 854

docelowej, a przy tym znacznie bardziej efektywne niż powszechniejące kampanie „pay-per-click”. Kampania...

Marketing i dystrybucja

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 868

docelowej, a przy tym znacznie bardziej efektywne niż powszechniejące kampanie „pay-per-click”. Kampania...

Marketing medialny

  • Uniwersytet Warszawski
  • Socjologia polityki
Pobrań: 77
Wyświetleń: 945

wyborczych oraz na profesjonalizacji kampanii wyborczych. Reklamy telewizyjne - 3 punkty widzenia: 1. Treść...