Gadżet - strona 15

Reklama - historia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 553
Wyświetleń: 1974

REKLAMA DEFINICJA RKELAMY XX w. perswazyjny przekaz zachęcający do kupowania towarów / korzystania z usług charakter nieosobisty zapośredniczony płatny zidentyfikowany nadawca. PR - perswazja, ale nie nakłania do zakupu, tylko kształtuje stosunek do marki PUBLICITY - dziennikarze chwalą jak...

ZŁOTA ERA ISLAMU

  • Uniwersytet Wrocławski
  • prof. dr hab. Stella Orłowska
  • Polityka
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1225

znalazły się zarówno praktyczne gadżety (np. lampka z samoczynną regulacją knota i .. oliwy...

System polityczny RP

  • Wyższa Szkoła Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach
  • Izabela Rycerska
  • System polityczny RP
Pobrań: 490
Wyświetleń: 3514

, statutu programu, gadżetów partii, wydawnictw jej dotyczących, drobne usługi biurowe) 5.partie...

Globalizacja - opracowanie tematu

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • prof. UJK dr hab. Irena Fudali
  • Socjologia
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1064

, i gadżetów domowych, i wielu innych rzeczy. I znów dobra te, przemycające w sobie treści kulturowe...