Gadżet - strona 15

note /search

Reklama - historia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 840
Wyświetleń: 2562

REKLAMA DEFINICJA RKELAMY XX w. perswazyjny przekaz zachęcający do kupowania towarów / korzystania z usług charakter nieosobisty zapośredniczony płatny zidentyfikowany nadawca. PR - perswazja, ale nie nakłania do zakupu, tylko kształtuje stosunek do marki PUBLICITY - dziennikarze chwalą jak...

ZŁOTA ERA ISLAMU

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Polityka
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1435

znalazły się zarówno praktyczne gadżety (np. lampka z samoczynną regulacją knota i .. oliwy...

System polityczny RP

  • Wyższa Szkoła Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach
  • System polityczny RP
Pobrań: 644
Wyświetleń: 3808

, statutu programu, gadżetów partii, wydawnictw jej dotyczących, drobne usługi biurowe) 5.partie...