Kierunki rozwoju współczesnego marketingu
- Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
- Marketing
płaszczyzny zmian: Cele i zadania marketingu w przedsiębiorstwie Rozwój technicznych możliwości i instrumentów...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
płaszczyzny zmian: Cele i zadania marketingu w przedsiębiorstwie Rozwój technicznych możliwości i instrumentów...
przekształcania całościowych procesów w przedsiębiorstwie w celu optymalizowania trzech podstawowych wyznaczników...
wpisowi do ewidencji działalności gosp. Prowadzi działalność gosp. 3.) Oddanie przedsiębiorstwa...
przez firmę polityka cenowa wpływa na ceny innych przedsiębiorstw w branży. Okoliczności ważne przy wyborze...
. Przedsiębiorstwa nie tylko sprzedają, ale także nabywają ogromne ilości surowców, wyrobów, urządzeń, wyposażenia...
są przez: duże przedsiębiorstwa i zakłady przewozowe średnie i małe jednostki gospodarcze, występujące...
Notatka zawiera między innymi takie zagadnienia jak: definicja przedsiębiorstwa, zarządzanie...
-prezentacja, Definicja upadłości przedsiębiorstwa, Identyfikacja przyczyn trudności (kryzysu) przedsiębiorstwa...
Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: rodzaje przedsiębiorstw, firma jednoosobowa...
Istota i rozwój logistyki w przedsiębiorstwie Ujęcie, rozumienie rzeczowe (przedmiotowe) Logistyka...