Encyklopedia Powszechna PWN - strona 4

Robotyka w XXI wieku-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Ewa Maria Chrapek
  • Podstawy Robotyki
Pobrań: 56
Wyświetleń: 707

. W Encyklopedii Powszechnej PWN podano, że „zastosowaniem robotów, ich mechaniką, sterowaniem i projektowaniem...

Reklama - element marketingu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 756

1993, s.39. 2 1996, Nowa Encyklopedia Powszechna PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. 1 ...

Strategie międzynarodowe - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Jadwiga Sztaba
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1946

, PWE, Warszawa 2005, s. 33-45 4 Encyklopedia Powszechna PWN, wyd.3., Warszawa 1983, s. 695 5 S...

Historia polskich giełd pieniężnych

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Powszechna historia państwa i prawa
Pobrań: 35
Wyświetleń: 2016

Historia polskich giełd pieniężnych Bibliografia Nowa encyklopedia powszechna PWN Encyklopedia...

Historia giełd polskich

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Powszechna historia państwa i prawa
Pobrań: 14
Wyświetleń: 6391

HISTORIA POLSKICH GIEŁD PIENIĘŻNYCH Bibliografia Nowa encyklopedia powszechna PWN Encyklopedia...

Marketing - istota, funkcje, rola

  • Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1680

Powszechnej PWN marketing to „działania gospodarcze dotyczące sprzedaży, dystrybucji, reklamy, planowania...

Magia a religia i nauka

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 329
Wyświetleń: 2436

zmiany w otoczeniu”. Encyklopedia Powszechna PWN tak zaś definiuje ten termin: „magia [łac. < gr...