Marketing - definicje
- Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
- Marketing
się struktury popytu, zwiększa się popyt oraz zadowolenie nabywców poprzez wyprodukowanie odpowiednich produktów...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
się struktury popytu, zwiększa się popyt oraz zadowolenie nabywców poprzez wyprodukowanie odpowiednich produktów...
oraz związane z nimi sposoby komunikacji wyborczej (np. reklama) elementy strukturalne - prawo wyborcze...
gospodarowania, formułowane w toku badań ekonomiczny np. praca, produkcja, towar, pieniądz, cena, płaca, popyt...
na cenach promocyjnych i agresywnej reklamie uwypuklającej przewagę naszych wyrobów nad wyrobami...
jak i elegancką Oparte na podobnych oczekiwaniach klientów względem produktów Zmieniająca się moda, trendy...
(w porównaniu ze słabszymi konkurentami) elastyczność cenowa popytu (klienci łatwiej akceptują podwyżki cen...
na krzywą popytu stosując konkurencję nie cenową np. przez reklamę. Każda firma może do pewnego stopnia...
z jej wzrostem. Marshall wprowadził do ekonomii ważne pojęcie elastyczności popytu. Tłumaczy ono reakcję nabywców...
(ze względu na płynność): a) M1: - gotówka, - czeki podróżne, - depozyty na żądanie i rachunki oszczędnościowe...