Elastyczność cenowa popytu na towary i usługi - strona 45

note /search

Podział badań marketingowych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych
Pobrań: 42
Wyświetleń: 707

, czyli przypuszczamy, że klientom zależy głównie na dostępności towarów i usług, a ich jakość jest sprawą drugorzędną...

Pojęcie i Teorie MSG cz.1

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Ekonomia międzynarodowa
Pobrań: 1477
Wyświetleń: 4256

ekonomii zajmująca się transakcjami między krajami w dziedzinie towarów i usług, przepływami finansowymi...

Prawo antymonopolowe - wprowadzenie

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Prawo antymonopolwe Uni Europejskiej
Pobrań: 98
Wyświetleń: 707

prowadzi zazwyczaj do wzrostu cen, a spadek popytu powoduje spadek cen. 3. PODAŻ - ilość towarów lub usług...