Efekt zgodności

note /search

Analityczna koncepcja prawa

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Filozofia prawa
Pobrań: 329
Wyświetleń: 1785

i syntetyczne: a) prawdziwość jako konsekwencja znaczenia słów b) prawdziwość jako efekt zgodności treści sądu...

Filozofia prawa - skrypt 2

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Filozofia prawa
Pobrań: 560
Wyświetleń: 2282

i syntetyczne: a) prawdziwość jako konsekwencja znaczenia słów b) prawdziwość jako efekt zgodności treści sądu...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 623
Wyświetleń: 2751

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...