Dobór próby - strona 21

note /search

Marketing międzynarodowy skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 4018
Wyświetleń: 4718

1.  Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju.   Internacjonalizacja  – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej  państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne  działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...

Socjologia - skrypt

  • Socjologia
Pobrań: 280
Wyświetleń: 2898

dobierane są bez dokonywania losowań. Dobór próby kwotowej wymaga sporej ilości informacji o badanej...

Socjologia - podstawy

  • Socjologia
Pobrań: 392
Wyświetleń: 2128

); ważny jest dobór próby (minimum 100 osób, minimum 10% zbiorowości); losuje się próbę proporcjonalnie...

Metodologia badań politologicznych

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
  • Metodologia badań politologicznych
Pobrań: 371
Wyświetleń: 4725

wybieramy jednostki reprezentacji. Wielowarstwowy - zwany także terytorialnym stosowany jest do doboru próby...

Metodologia badan politologicznych

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
  • Metodologia badań politologicznych
Pobrań: 287
Wyświetleń: 5957

wybieramy jednostki reprezentacji. Wielowarstwowy - zwany także terytorialnym stosowany jest do doboru próby...

Encyklopedia rachunkowości - B

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Teoria organizacji i zarządzania
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1190

się na badania dokonywane na podstawie celowego lub przypadkowego doboru próby. Przy celowym doborze próby...