Czekolada - strona 4

note /search

Modele działania reklamy- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Promocja i reklama
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1155

zareklamować czekoladę, pokazuje się jednoznacznie pozytywny obraz np. scenę z życia kochającej się rodziny...

Barwniki-opracowanie

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Żywienie człowieka
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1008

(czekolady) amarant erytrozyna Barwienie jest zabiegiem kosmetycznym, nie pełni funkcji technologicznej...

Synergizm-optracowanie

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Żywienie człowieka
Pobrań: 28
Wyświetleń: 833

jest znakomitym substytutem tłuszczu *w czekoladzie 200-300 aromatów ...

Przykłady zafałszowań, sem VI

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Zafałszowania produktów
Pobrań: 119
Wyświetleń: 938

- chromian ołowiu Chińska herbata - żelazocyjanek żelaza i kurkumina Wyroby cukiernicze i czekolady - węglan...