Bank Pekao - strona 9

Ewidencja i wycena środków pieniężnych

  • Politechnika Gdańska
  • Rachunkowość
Pobrań: 266
Wyświetleń: 6804

Opracowanie składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym opisana jest ogólna charakterystyka środków pieniężnych czyli główne pojęcia, klasyfikacja i wycena środków pieniężnych, środki pieniężne w kasie, środki pieniężne na rachunkach bankowych, inne środki pieniężne. W drugim rozdziale można przec...

Wykład - postępowanie egzekucyjne należności bankowych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Finanse i bankowość
Pobrań: 14
Wyświetleń: 399

POSTĘPOWANIE EGZEKUCYJNE NALEŻNOŚCI BANKOWYCH /NA PRZYKŁADZIE BANKU PKO BP SA/. Spis treści. Wstęp We współczesnej literaturze z dziedziny bankowości coraz częściej pojawia się problematyka ryzyka bankowego i bankowych wierzytelności podwyższonego ryzyka, z uwagi na ich znaczącą rolę w funkcjono...

Kryzys finansowy

  • Wyższa Szkoła Gospodarki Krajowej w Kutnie
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1764

Kryzys finansowy w Polsce Kryzys finansowy 2007-2009 – ogólnoświatowy kryzys ekonomiczny rynku finansowego i bankowego w latach 2007-2009, który rozpoczął się od zapaści rynku pożyczek hipotecznych wysokiego ryzyka w Stanach Zjednoczonych. Kryzys wywołały pożyczki hipoteczne udzielane przez banki...

Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 539
Wyświetleń: 5901

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...

Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 560
Wyświetleń: 5432

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...

Streszczenie podręcznika Altkorna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1456

MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...

Swap

  • Wyższa Szkoła Gospodarki Krajowej w Kutnie
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1351

EWA LESZCZYŃSKA RYNEK KONTRAKTÓW SWAP W POLSCE Składam serdeczne podziękowania prof. dr hab. Witoldowi Małeckiemu za cenne rady dotyczące treści merytorycznych oraz konstrukcji pracy. 2 Streszczenie Dynamiczny rozwój rynku kontraktów swap, który rozpoczął się w latach osiemdziesiątych i trwa do ...