Badania sondażowe w marketingu

note /search

Ogólne informacje

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 448
Wyświetleń: 2016

I INTERPRETACJA WYNIKÓW BADAŃ SONDAŻOWYCH 1. Inforemacje podstawowe: a. Określenie badanej populacji (zbiorowość...

Marketing bezpośredni - wady i zalety

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1701

również organizacje - w celu zwerbowania członków, sponsorów a także w celach sondażowych. Marketing bezpośredni...

Proces badań sondażowych

  • Uniwersytet Gdański
  • Badania marketingowe
Pobrań: 308
Wyświetleń: 3570

Proces badań sondażowych: określenie problemu badawczego i celów badania, opracowanie planu...

Psychologia - wyklad

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia
Pobrań: 84
Wyświetleń: 973

. badanie nieuświadomionych potrzeb klientów - w marketingu Test skojarzeń: 1. głęboki - rów + 2. twardy...