Badania ankietowe - strona 28

note /search

Marketing - Segmentacja rynku

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 686

. c)omnibus to wielo tematyczne badania ankietowe prowadzone przez agencje marketingowe. Badania...

Marketing i jego elementy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 637

. c)omnibus to wielo tematyczne badania ankietowe prowadzone przez agencje marketingowe. Badania...

Rozwój pracowników - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Zarządzanie personelem
Pobrań: 273
Wyświetleń: 1344

VIII. Rozwijanie potencjału pracy - podmioty i narzędzia 8.1. Luka potencjału pracy Indywidualny potencjał pracy pracownika to ogół cech i właściwości poszczególnych pracowników, które decydują o ich aktualnej i przyszłej zdolności i gotowości do realizacji zadań w przedsiębiorstwie, jak również o...

Mierniki makroekonomiczne

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Makroekonomia
Pobrań: 1540
Wyświetleń: 5383

Miary aktywności gospodarczej w skali makro: PKB, PNB, PNN, DN, dochody rozporządzalne. metody liczenia, zalety i wady. Mierniki alternatywne: HDI (W, 2.1, 2.2, 10.1, Aneks 1) PKB: Definicja: - jest sumą wartości produkcji i usług finalnych wytworzonych w ciągu pewnego okresu na terenie kraju. P...