Badania ankietowe - strona 27

note /search

Popytowa strona rynku - konsument

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1134

POPYTDotychczas analizowaliśmy popyt rynkowy na konkretny towar lub usługę. Jednak musimy zdawać sobie sprawę z faktu, że popyt rynkowy jest zbiorem zapotrzebowania wszystkich pojedynczych konsumentów. Można więc stwierdzić, że popyt rynkowy na dany towar jest sumą popytów indywidualnych ,czyli sumą...

Popytowa strona rynku

Pobrań: 7
Wyświetleń: 1407

Z treści notatki możemy dowiedzieć się więcej na takie tematy, jak: teoria wyboru konsumenta, ograniczenia budżetowe i cenowe, problem wyboru koszyka, koszyki konsumpcyjne, równowaga konsumenta, krzywe Engla. Notatka opatrzona wykresami i wzorami. POPYT Dotychczas analizowaliśmy popyt rynkowy na...

Reklama - historia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 847
Wyświetleń: 2576

gospodynie domowe o średnim wykształceniu w dużych miastach) * badania ankietowe (dot. prasy) - pytania dot...

Makroekonomia- wykłady

  • Makroekonomia
Pobrań: 497
Wyświetleń: 5544

, tylko dla korzyści - np. zasiłku. W Stanach Zjednoczonych nie ma biur pracy, ocena szacunkowa na podstawie badań...

Wykłady z socjologii

  • Socjologia
Pobrań: 504
Wyświetleń: 4452

, które mają ujawnić respondenta Wymogi metodologiczne badań ankietowych : ♦ struktura ankiety: informacje o instytucji...

Zarządzanie zasobami ludzkimi zagadnienia

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 238
Wyświetleń: 973

Zarządzanie kadrami - zbiór działań związanych z ludźmi, ukierunkowanych na osiągnięcie celów organizacji i zaspokojenie potrzeb (rozwój) pracowników [T. Listwan] ZZL - określona koncepcja zarządzania w obszarze funkcji personalnej przedsiębiorstw, w której zasoby ludzkie postrzega się jako skła...

Marketing - materiały i pytania

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2793
Wyświetleń: 12215

Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, metody zdobywania informacji, analiza SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, macierz Ansoff`a, strategia kształtowania pola rynkowego prz...